torsdag 8. november 2012

Kosekroken oppe har fått et personlig preg.

Jeg har hengt opp en del rammer i kosekroken til jentene.


I noen av rammene er det svart/hvitt bilder av jentene,
som jeg har redigert i photoscape.
Jeg har også  rammet inn tegninger de har tegnet, så nusselige :)


Jeg har gått litt berserk med washitape!
(vet egentlig ikke om det er washi tape, denne er kjøpt på Panduro)
Den er fin da, og så god å "jobbe" med...


Jeg har tatt inn den ene "trommelkrakken" som nå brukes som bord.
I sommer sto den ute {HER}
Lampefoten er jeg litt usikker på om jeg har fått av mormor,
eller om den er etter farmor?
Og med leopardmønstret lampeskjerm (feil vei), er den lekker spør du meg.
Lampeskjermen har jeg fått av mamma.


Tegninger laget av Amalie- NICE!


Bilder av Amalie- SØTNOSEN!


Tegninger laget av Mie- NICE!


Bilder av Mie- SØTNOSEN!


Tegninger og bilder av Mie.


Tegninger og bilder av Amalie.


Leopardmønstret sakko-sekk matcher lampeskjermen ;p

Nå ble det koselig og personlig her oppe, og det brukes like mye.
Sånn ser det ut etter bruk:


Bildene henger på halv tolv,
masse leker og Amalie ligger å sover her om natten innimellom-
HERLIG!!

God kveld dere, i morgen er det fredag-johoooooo :)


Klem fra
Hilde

1 kommentar:

  1. Å SÅ KOSELIGT!
    HELDIGE JENTER SÅ HAR SÅ FLINKE MAMMA!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...