mandag 12. november 2012

Inspirasjon til Amalie-rommet...



Collagen over er et inspirasjonskart over farger til Amalie sitt rom.
Bildene er hentet fra blandt annet Kremmerhuset, Indiska, Ellos, H&M og Ikea.
Hovedfargen blir rosa, med innslag av gull, hvitt og sort.
Tror det blir veldig kult :)

Nå skal jeg snart begynne å male barnerommene oppe-hurra...
Jeg gleder meg stort til de blir ferdige, for da er vi i boks med hele huset.
ENDELIG!!


Denne søte lysestaken fant jeg på en interiørbutikk på 
Tveita senter for en del år siden og jeg fikk den av mamma husker jeg :)
Jeg fant den fram for en stund siden da jeg fikset opp på gangen oppe.
Og tenkte med en gang at denne skal være inspirasjon til Amalie sitt rom.

Rommet hennes er egentlig ferdig, men hun vil veldig gjerne ha en annen seng (?!?)
(tenke seg til)... Hun som har denne fine sengen i dag:


Det hun ønsker seg er en type køyeseng, hvor det er et "rom" under.
Via {PINTEREST} har jeg funnet denne, som er sååååå kul:
(men vi får se da)


Derfor skal jentene bytte rom.
Mie sover i sprinkelseng enda,
men da hun skal bytte seng passer jo Amalie sin "gamle" veldig bra :)
Da jeg var liten drømte jeg om en sånn seng
som Amalie har i dag, så jeg håper Mie blir glad for den.
Amalie har vært det hun og fram til nå.
Men nå om dagen ligger hun gjerne på gulvet,
i sofaen sin eller på gangen i stedet for å ligge i sengen ;p

I et annet innlegg skal jeg ta for meg rommet til Mie, 
men jeg har ikke helt bestemt meg for farger og slikt enda.
Mie er en skikkelig "jente-jente", så det blir hvertfall rååååååsa :)

Ha en fin fin mandag!

Klem fra
Hilde Pernille


2 kommentarer:

  1. HER VAR MASSE SPENNENDE!
    LIKTE HESTEN GODT:)
    GLEDER MEG TIL Å FØLLE MED!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Herlig inspirasjon, gleder meg til og se hva det blir til :D

    Ha en fin Onsdag,
    Klemmer fra Jatte!

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...