lørdag 24. november 2012

Årets julekalender....

Alle 48 kalendergavene er pakket inn, og satt på halveis hjemmelagde
nummerlapper. Halvveis hjemmelagde fordi snøkrystaller er kjøpt,
mens jeg har klippet ut rundinger i mønsterark og limt på.
Inni der igjen har jeg klippet ut og limt på mindre rundinger hvor
datoen og navnet til jentene står.


Jeg kjøpte 2 pakker med kalenderposer og "snowflake" lapp på Nille.
Posene har jeg lagt til side, men lappene var veldig søte :)
 Innpakningspapiret er fra Panduro og god gammeldags gråpapir.
Jeg synes de ble fine :) 
Det er to spente små jenter som gleder seg veldig til 1. Desember, og ei stor ei ;)


Neste prosjekt blir å lage det som kalendergavene skal henge i.
 Det er noe jeg har sett hos flere av dere bloggere, og jeg digger det-
vent å se...


I dag har vi kjøpt maling til barnerommene, sett etter seng til Amalie, 
vært hos svigermor i Gjerdrum og hentet et gammelt stuebord.
Vi fant desverre ingen aktuell seng til Amalie
(mulig Dag må lage- faktisk hans forslag) ;p
Bordet har jeg malt ett strøk,
og skal ut i garasjen igjen om en times tid å male andre strøk- ivrig ja!


Klem fra
Hilde Pernille

2 kommentarer:

  1. så koselige gaver du har lag til her!
    nyt kvelden!
    klem eli:)

    SvarSlett
  2. Flinka! :) Jeg må pakke om Heddas i løpet av uka jeg ja, bra du minnet meg på det. ;)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...