onsdag 7. november 2012

K O S er månedens utfordring hos NIB.

Det er mye jeg forbinder med kos, og spesielt nå i høstmørket...
Jeg koser meg med familien, tv, blad/bok, pledd, puter,
stearinlys og telys, samt noe godt å drikke.

Storesøster lærer lillesøster nye ord,
mens de ligger ved siden av hverandre på sofaen-
det er KOS det!

Favoritten blandt godt drikke er Chai Tea Latte fra Kaffemaskinen min :)
Jeg kunne godt drukket denne hver dag og gjerne flere ganger om dagen,
slik som jeg gjør med vanlig te. Men så er det jo disse kaloriene da ;p


Derfor koooooooser jeg meg ekstra 
da jeg unner meg en kopp i ny og ne!
Dette er mitt bidrag til NIB's (Norske Interiørblogger's) novemberutfordring
KOS.


{HER} kan du se flere flotte bidrag-
masse kooooooos!
Det anbefales virkelig å ta en tur innom {NIB},
de har en helt ny side med masse spennende, og det oser av inspirasjon :)

Ha en super onsdag,
Klem fra 
Hilde Pernille

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...