søndag 5. august 2012

Spisestuen har fått en ny look...

I dag har jeg shinet opp "kåken", etter 3 uker ferie, og det tok sin tid ;p
Dag og jentene har vært hos svigermor og spist middag på Torsætra (på Skreia faktisk), 
mens jeg har holdt på her hjemme. Det går litt enklere når man er alene ;)
Spisestuen har fått en ny, litt sommerlig look (på tide det nå vel).
Men det er fortsatt sommer en stund til!
I går hadde vi en solfylt dag i hovedstaden; jeg, jentene, min søster, mamma og pappa.
Dag var hjemme og jobbet med soverommet vårt (hans eget ønske altså). 
Vi spiste lunsj på Fridays, så Istid 4 på Eldorado kino og jammen ble det ikke en tur innom KID Interiør :)
Jeg har vært på jakt etter sitteputer til slagbenken som Hanne har laget til meg,
men har aldri funnet "the one". Om jeg har likt stoffet, har de ikke passet i målene, og omvendt ;p Men disse falt veldig i smak hos meg. Det var salg på KID, så jeg tok med meg disse to pynteputene til kr. 49,- per stk. -Herlig ;)
Også har de fått inn såååååå mange fine nyheter!!


Voksduken kjøpte jeg på salg på KID tidligere i sommer, tror det var 70 % på den. Kjøpte 3,5 meter lang, slik at den kan brukes når begge lemmene er på bordet også!
Den ble pakket ut i går, derfor er det litt bulker og striper på den enda ;p
I neste innlegg blir det litt bilder fra rommet til Amalie, det fikk også en shinigs i dag. Ryddet bort maaaange leker, som Mie skal få på sitt rom. Soverommet vårt er snart ferdig, så det blir snart et innlegg om det og!
I morgen er det tilbake til hverdagen igjen, blir rart men samtidig litt godt.
*prøver å overbevise meg selv*
Vi har virkelig hatt en flott sommerferie i år!!

Ha en fortreffelig søndagskveld :)

Klem fra
Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...