fredag 3. august 2012

Snart hverdag og over 10.000 besøk!

Denne uken har vi vært ett par dager hjemme med blandt annet Amadeus Dyrepark og piknik på Haga Stadion, før vi reiste tilbake til Sunne på onsdag.
Vi reiser hjem igjen i kveld. For på mandag "braker det" løs med hverdagen igjen!
Greit med noen dager hjemme til klesvask og sånn.
Dessuten skal vi jentene, mormor og besten til Oslo å kose oss i morgen :)
Vel vel, det var godt å komme tilbake til Sunne igjen, he he.
Her er det liksom ordentlig ferie ;p

Vi har kjøpt nytt spisebord med stoler,
som vi har tatt med og da ble det litt omgjøringer i forteltet og ute.
I går hadde vi strålende sol og ruslet ned til sentrum for lunsj.
Så ble det minigolf sammen med Stine, Stig og Benedicte (og Celine).
Jeg kom dessverre på andre plass denne gangen, slått av min kjære med ett slag ;p Avsluttet kvelden med grillings her og yatzy.
En flott dag!!
Fikk så fine blomster av min kjære i dag, bare sånn uten videre :))
Meeen, jeg har hatt over 10.000 besøk på bloggen min
siden jeg startet i februar i år. HURRA, det er så gøy!!
Dette må feires, men jeg trenger litt tips fra dere bloggere om hvordan dette med
giveaway fungerer? Jeg ser jo at flere av dere blir sponset med premien.
Jeg er jo ikke helt der enda, at sponsorer står i kø ;p
Men på den (eller de) første giveawayen(e) deres, sto dere for premien selv?
Jeg blir kjempeglad for hjelp!!
Send meg gjerne en mail til opsethi@hotmail.no.

Ha en aldeles strålende fredag!

Klem fra
Hilde

1 kommentar:

  1. Ja sånn uten videre er vel nok ikke helt riktig, kjenner typen.....;)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...