onsdag 22. august 2012

Pimpede tannbørsteholdere.

For litt siden kjøpte jeg disse små blomsterpottene på KID Interiør.
De er kanskje ment for urter, siden det går an å skrive med kritt inne i hjertene.
Men tanken min med kjøpet var at jentene skulle få hver sin
til å ha tannbørste, tannkrem og hårbørste i. I samme slengen
var jeg innom Nille og kjøpte litt fint papir/ tynn kartong og klistremerker.
Og etter noen timer på mandagskvelden ble de seende sånn ut:
De var jo litt for kjedelige i utgangspunktet, når de skal være til to små jenter
som er glade i rosa og lilla!!
Og de var strålende fornøyde med resultatet :)) Da blir mamma'n glad også ;p
Jeg har brukt vanlig hobbylim som kan brukes på de fleste materialer.
Pyntet de ekstra med sommerfugl-klistremerker.



I rammen bak har jeg skrevet et utdrag fra Flode sitt tannpuss-vers.Fant en liten boks som jeg har pimpet litt også, hvor de har fluoren sin.
Stor stas :)
Det ble mange bilder, meeeen jeg har knipset så utrolig mange bilder
for å prøve og få til noen bra. Det skinner både her og der, men disse får duge.
Jeg ønsker meg fotokurs!!
Ha en alletiders onsdagskveld, midt i uka allerede.
Klem fra
Hilde


1 kommentar:

  1. Så fine de ble! :D Moro at du fikk de fra blomsterpotter til børsteholdere ;) Flinka!

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...