fredag 10. august 2012

"Festlige" brødskiver i nye matbokser!

I går var jeg og mamma på Jessheim Storsenter, og shoppet.
Det ble mye til meg, og ingenting til mamma. Men merkelig nok var det hun som brukte mest penger... ;p Pussig det der,
SNILLE MAMMA'N MIN! 
Det er Jessheimdagene, så det var mange gode tilbud, og det liker vi :)
Fangsten min kommer i innlegg framover, så følg med ;)
Jentene fikk blandt annet hver sin Blafre matboks av mamma. 
Jeg har hatt det litt gøy med matpakkene i dag, siden jeg skulle ta bilde av de fine matboksene. Det er ikke hverdagskost for å si det sånn...
Men moro en gang i blandt, og det ble veldig godt mottatt av to fornøyde jenter :)
Det tar jo ikke så mye lenger tid å pynte litt,
og maten smaker sikkert tusen ganger bedre :)
We are back in Sweden, Sunne again- love it :) 
Regner med at det blir en sammenkomst med grillings og håndballfinale på lørdag.
HEIA NORGE!!
Jeg har kjøpt meg dymo-skriver jeg og.
Den skal få kjørt seg vet jeg ;p

Tidligere i sommer kjøpte jeg disse drikkeflaskene som de har i barnehagen.
De matcher ikke akkurat Blafre matboksene, men halloooooo-
det er jo Hello Kitty jo ;p
Amalie bare måtte ha!!

Ønsker dere alle en fantastisk fredag,
og goooood helg!

Klemmer fra
Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...