onsdag 29. august 2012

Favorittmøbel!

Jeg kom over en blogg her tidligere i uken,
hvor eieren av bloggen utfordret oss til å vise fram "ditt favorittmøbel".
Jeg finner ikke bloggen igjen desverre,
men jeg viser gjerne fram mitt favorittmøbel alikevel!
Og jeg tror det må være denne kisten:
Den er kjøpt på en interiørforretning som holdt til på Årnes for noen år siden,
som derverre gikk konkurs :(
Husker heller ikke hva butikken het, makan da ;p
Lykten oppå er fra samme butikk.
Vi bruker den som "barskap", og den rommer masse godsaker :)
Bildene er tatt nå i kveld, så det ble litt mørkt.

Har lysnet de masse, det hjalp litt!
Dette ble en stor kontrast til det forrige innlegget ;p
Kisten er laget i kuskinn, svart og hvitt med noen bruntoner...
Har du et favorittmøbel?

Vi er midt i uken allerede, igjen....
I morgen skal jeg til Jessheim og da skal gardiner til soverommet være med hjem.

Fin kveld ønskes dere alle!!
Klem fra
Hilde

1 kommentar:

  1. GOD KVELD :))
    DENNE KISTEN VAR RÅTØFF!
    HAR TITTET LITT I BLOGGEN DIN ...
    JEG LIKTE DEN GOD OG LEGGER MEG TIL OG FØLLER DEG :)KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...