lørdag 25. august 2012

Kaninlampe...


I love it!!
Og lyser så fint :)


Disse to er kjøpt hos {SPRELL} på Jessheim.
Jentene har fått hver sin av mamma :)

Jentene JEG har ønsket seg meg sånne leeeenge.
Og siden rommet til Mie ikke er ferdig enda,
(slik at jeg kan pynte og style der oppe)
står hennes lampe nede i gangen der de har lekene sine.
Da kan jeg beundre den hver gang jeg går forbi ;p


Amalie ville ha den rååååsa, og hun har sin på rommet sitt!

Ja ja nok om det, vi er i Sunne i helgen.
En av de siste gangene for denne sesongen.
Neste gang drar vi for å ta ned fortelt og rydde bort møbler. 
Det er virkelig høst om dagen, men jeg LIKER det!
En kooooselig tid vi har i møte, gleder meg allerede til jul!!

Til uke lover jeg å vise dere en sniktitt av det nye soverommet vårt.
Jeg er på jakt etter gardiner om dagen og det skal bli i boks til uka.
Så det er ikke lenge før jeg viser hele rommet. 
Jeg er superfornøyd!!

Ha en kjempefin helg.

Klem fra
Hilde

2 kommentarer:

  1. Disse er så søte ♥

    Gleder meg til å se soverommet!!

    SvarSlett
  2. Heisan!
    Tenker jentene ble fornøyde for kaninlampenen jeg!
    Tusen takk for fine ord om stylingbildet mitt, blir så glad!
    Fin helg til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...