mandag 7. oktober 2013

VARM, GNISTRENDE HØST...

...heter oktober-utfordringen hos
Det er en herlig tid vi går inn i nå; mørke kvelder, fyr i ovnen,
masse levende lys, puter og pledd *liker*
Og gud som jeg gleder meg til klementiner-
synes jeg kjenner lukten av de allerede *drømme seg bort et lite øyeblikk*
 
 
NIB-jentene vil se ildstedet vårt denne gangen!
Jeg er ganske fornøyd med vårt,
og vi er veldig avhengig av ovnen da vi så og si kun fyrer med denne.
Den står midt i stua vår og ses uansett hvor vi sitter,
noe som jo er veldig koselig...
 
 
I anledning av bilde har vi fyrt opp i ovnen selv om det er 15 grader ute-
phu, varmt og godt gitt.
Jeg greier meg som vanlig ikke bare med ett bilde, så her kommer fler.
Bare bittelitt forskjellige vinkler *knis*
 
 
 
 
Ta en titt {HER} for fler gnistrende høstbidrag-
masse herlig inspirasjon!
 
Ønsker dere en fin kveld.
Klem fra
Hilde Pernille
 

2 kommentarer:

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...