torsdag 31. oktober 2013

IT'S H A L L O W E E N!!

Det er mange meninger om Halloween, men jeg har sansen for det!
 
 
Vet det er mange som ikke liker det, og det respekterer vi.
Amalie har fått innføring i reglene rundt Halloween,
før hun gikk av sted med venner (og en mamma) tidligere i kveld.
 
 
"Rampestreker" vil vi ikke ha noe av og god folkeskikk er viktig...
 
 
 
I år har vi "pynta" litt på trappa
(har ikke brukt en formue på dette og føler heller ikke noe kjøpepress-
så er det sagt ;p),
og den som åpnet døra når det banket på var selveste spøkelse og gresskar-hjelperen!
Håper ingen ble skremt, det virket ikke sånn...
 
 
  
"Knask eller knep" folkens- jeg sier knask og legger meg under pleddet og
venter på "Torsdag kveld fra Nydalen"- *Hååååååååååååiiiiiiiiiiiii*
 
Klem fra
Hilde Pernille 


3 kommentarer:

  1. å så tøfft du har
    fåt det til
    helt herlige bilder
    nyt kvelden
    klem eli:)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg ei god helg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så kult du har pyntet! :D

    Jeg er fortsatt ingen fan, og det feires ikke her siden det ikke er etterspørsel. ;)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...