torsdag 24. oktober 2013

GRÅ SPISESTUE!

Ikke grå som i kjedelig, men som i fargen grå!

 
 Først må jeg bare si HURRA, VI ER PÅ NETT IGJEN!!
En uke uten nett føler jeg meg helt hjelpeløs, rart hvor avhengig man blir av det...
Nå håper jeg det ikke skjer noe mer tullball, for mye skal fikses på nett før jul!


Jeg har blitt så glad i grått!
Før var det bare brunt som gjaldt, det gjør det for så vidt enda.
Men brunt og grått er veldig fint sammen...

 
Jeg har vært på salg på KID med blant annet 50 % på alle lys og lykter.
Fant også denne fine løperen til slik og ingenting,
mønsteret er i gull og har fine påfugler.
 
 
Denne lykta ble med hjem og, 50 % 
Gir så fint lys!

 
Jeg tror i grunn at Corokia'n min er død, bladene er ikke grønne lenger.
Men jeg synes den er like kul (kanskje kulere) *flire*, så den beholder jeg.
 
 
Borte er alt det rosa og høsten har inntatt spisestuen også...
Jeg er fortsatt på jakt etter et teppe her.
Jeg leter etter et teppe som er litt sånn fillerye-aktig og helst med grå og hvite litt brede striper- hyl ut om noen vet om noe.
 
 
Buddha passer på interiørbladene mine...
 
 
Ønsker dere en fin kveld folkens!
Jeg skal surfe litt på nettet jeg *smile*
 
Klem fra
Hilde Pernille

3 kommentarer:

  1. Så fin spisestue... Og slagbenken din falt veldig i smak... Ha en flott kveld.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  2. For et vakkert hjem du har!
    Nydelig blogg også :)

    Ha en fin helg!
    KLEM
    anette

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...