torsdag 10. oktober 2013

Jeg rett og slett elsker spraylakk!

Jeg har sagt det før og sier det igjen; spraylakk er virkelig genialt!
 
 
"Gamle" gjenstander blir som nye, og det beste er at det skjer på "nullkommasvisj".
Lakken tørker veldig fort, så fornyelsen skjer på en kveld- det liker jeg veldig!!
 
 
Jeg har dilla på lysestaker (blant annet), så jeg har skapene fulle *flire*
Nå sprayer jeg de etter hvordan uttrykk jeg vil ha,
og for tiden er det kobber som gjelder.
Men det er ikke sånn at jeg aldri kommer til å kjøpe en lysestake igjen altså ;p
 
 
Jeg sprayer ute i garasjen hvor jeg lager en liten bås,
sånn at ikke alt i garasjen blir farget.
Dag vil gjerne at den har samme farge hele tiden...
Fest søppelsekker på veggene i et hjørne for eksempel og spray i vei.
Jeg er litt sånn pysete så jeg bruker maske.
Det lukter litt og blir veldig konsentrert når man ikke står i fri luft...
 
 
Har du dilla på spraylakk?
 
Ha en super torsdagskveld dere, fredag alt i morgen...
Klem fra
Hilde Pernille
 


1 kommentar:

  1. Jepp. Spraylakk og maling er tingen. Veldig raskt å gjøre seg noen forandringer med en sprayboks for hånden.
    Vennlig hilsen Marit

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...