onsdag 2. oktober 2013

F J Æ R , F A V O R I T T B L O G G , D I Y B A Z A R

Bloggen min er plukket ut som 1 av 20 nye favorittblogger hos
{Kremmerhuset-bloggen}.
Hvilken ære, superstas altså *smilertrillrundt*


Da passer det også å vise fram mitt nyeste innkjøp på interiør fronten,
nemlig disse nydelige strutsefjærene fra nettopp {Kremmerhuset}!

En av mine DIY er blitt vist på {Dagens Interiør & Co},
og flere av mine DIY vises på siden {DIY Bazar}.
{HER} kan du se en av de!
Moro, moro å være Pernille om dagen *knis*


{DIY Bazar} er startet av superkreative Vibeke som også har bloggen {Interiørbazar}.
Dette er en side proppfull av DIY (Do It Yourself) hvor man kan hente masse
inspirasjon og tips.
Har du noen DIY på lur selv, så kan du sende Vibeke en mail.
Sjekk ut siden for mer informasjon og la deg inspirere.
Heia Vibeke og heia DIY Bazar!!
Tilslutt vil jeg takke for alle fine kommentarer jeg får- både her og på facebook.
Det er så koselig!!
Og velkommen til nye følgere (har fått 2 nye de siste dagene- hurra hurra),
håper dere vil trives her.

I morgen ettermiddag reiser vi på høstferie til Heidalen, hvor jentene er.
Gleder meg veldig.
Fin kveld til dere alle.

Klem fra
Hilde Pernille

 

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Å så koselige ord om meg og bloggene! Tusen hjertelig takk, og ikke minst; Gratulerer med bloggen hos Kremmerhuset! Vel fortjent og jeg gleder meg masse til å følge deg videre flinka :-)
    God høstferie til deg og dine!
    klem fra Vibeke

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...