tirsdag 9. juli 2013

Stueveggen FØR omgjøringen!

Huff, først må jeg bare si: "Makan til dårlig blogging!"
Skrev i forrige innlegg at jeg skulle holde dere oppdatert på alle prosjektene
vi har gående nå mens jentene er på ferie. Men tiden strekker rett og slett ikke til.
Og for å ha mulighet til å bli ferdig så prioriterer jeg malekosten framfor pc'n altså.
Vi starter med en gang vi er hjemme fra jobb og nesten helt til vi legger oss ved midnatt.
Men nå ser jeg målet, og tror vi rekker det vi hadde planlagt innen fredag.
Så det kommer bilder etter hvert- LOVER!!
Før vi reiser på ferie skal jeg ta bilder av alt- både rommet til Mie, kontoret og stua.
Da har jeg mulighet til å blogge om dette i fred og ro på ferie :)
I mens kommer bilder av hvordan stueveggen så ut før og, snart kommer etterbildene.
Jeg er såååååååååå fornøyd.
Synes det ble kjempefint og godt med litt forandring!
 
Stueveggen før:
 
 
 
 
Vi har jentekveld i kveld og skal snart ut å spise middag som en fin avslutning
før sommerferien. Gleder meg til å bare slappe av, spise god mat og skravle.
 
Vi blogges!!
 
Klemmer fra
Hilde Pernille 
 

1 kommentar:

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...