onsdag 24. juli 2013

Snart 60.000...

...sidevisninger på bloggen- wow så gøy altså!!


Jeg trenger vel ikke si det mer, men vi nyter fortsatt helt herlige sommerdager i Sunne!!


Nøtter og frukt frister mest i denne varmen, og is går jo ned på høykant ;p
Grønn te med honning og ginseng ferdig til servering smaker veldig godt,
nytes iskald og flasken er jo såååååååååå fin :)


Tusen takk til alle dere som titter innom og
alle dere som tar dere tid til å skrive noen ord til meg.
Jeg setter veldig pris på det!
Alltid moro å se om det ligger noen kommentarer etter man har postet et nytt innlegg.
{Følg gjerne bloggen min på facebook ved å trykke liker på siden min her}

 
I dag skal vi faktisk hjem en tur men reiser tilbake i morgen.
Jentene blir hjemme hos mamma og pappa, da det er Fryksdalsdansen her i Sunne.

 
Og da passer det med en liten bloggepause til over helgen...
 
Kos dere masse, håper dere er så heldig å ha finværet dere og!
 
Klem fra
Hilde Pernille

4 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Savner dere allerede ;)

    Kos dere masse i helga!!

    SvarSlett
  2. Så fine bilder:)nyt sommeren!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei sann. Jammen klarte du ikke å finne en flaske med te som sto i stil, du får det virkelig til. Fine farger! Dere har det sikkert koselig på campingen å. Ja vi kom nettopp hjem fra 8 knallfine dager på torsby camping. Hjem om en tur å pakke om og vaske litt for så å reise på hytta i morgen. Håper på fortsatt god vær. Kos dere masse på frykdals dansen. Så flott barne rommet ble så fin tapett.! Sender deg noen ord siden da jeg fant i ett blad en bambi lampe som hadde passet utmerket. Klem fra may linn.

    SvarSlett
  4. Åh, for en super blogg du har. Elsket den og følger deg mer en gjerne.
    Klem fra meg :)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...