fredag 19. juli 2013

Med det ene følger det andre...

Siden jeg har gjort om litt i stua, flytter man jo om på ting.
 
 
Noe passer ikke lenger der det sto og trenger ny plass.
Trekassa ble liksom til overs,
og jeg hadde egentlig planer om å sette på små hjul og ha interiørblader i den.
 
 
Men enn så lenge har den fått plass på skjenken i spisestua.
Tror jeg skal ha grønne planter i den!

Bilder av kontoret får komme siden,
de bildene jeg tok før vi dro på ferie ble ikke bra.
 
Nyt sommerdagene folkens :)
 
Klemmer fra
Hilde Pernille

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...