søndag 14. juli 2013

Stueveggen ETTER omgjøring!

Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhh, endelig er vi ferdige hjemme og endelig har vi ferie.
De to siste ukene har bare rast av gårde, men vi har fått gjort masse.
Fredag kl. 00:30 var jeg ferdig med å vaske gulvene.
Jeg ville helst ikke komme hjem til huset fult av kaos og møkk,
så derfor reiste vi på ferie en dag senere sånn at vi kunne bli helt ferdige.
Og det var såååååååå godt å se igjen gulljentene våre i går.
Nå er vi plass på campingen i Sunne alle sammen og livet er helt herlig!!
Her kommer bilder av hvordan stueveggen ser ut nå:
 
 
Den fine tapetveggen er malt!
Noen synes kanskje jeg er gal?
Men er man lei så er man lei *ler*
Jeg synes det ble så rotete uansett hva jeg hadde på denne veggen,
og pyntetingene ble litt borte.
For dere som ikke har sett innlegget om hvordan det så ut før kommer et bilde her:
 
 
Jeg synes den er superlekker, 
men passer kanskje best på et soverom hvor det ikke er så mye ting og tang foran?
Jeg tror den kommer mer til sin rett da...
Uansett så har vi mer tapet da vi regnet feil når vi handlet.
Men når det er sagt så er JEG veldig fornøyd med den malte veggen!
(På bilde over så ER det jo faktisk veldig rotete med alt for mange møbler og ting)
 
 
Dag har laget ny tv-benk til meg som jeg har tegnet.
Mangler håndtak på to av dørene men det kommer.
Synes det ble veldig kult meg kua som håndtak!
Tv-benken er beiset i samme farge som vi har på skjenkene på motsatt vegg; Graffiti svart.
Her ser dere at mønsteret i tapeten fortsatt er synlig- liker!
 
 
Tv-benken er på hjul fra Jula ;p
 
 
Det gamle skapet vi har fått av svigermor er malt grått,
samme farge som dørene på tv-benken.
Fargekoden er igjen hjemme så den husker jeg ikke, men det er høyglans da.
Jeg er superfornøyd og jeg har fått lov av svigermor å male altså ;p
Jeg har gått mange runder med meg selv på hvilken farge dette skulle ha og
plutselig falt det inn; grått må det være!
Buddhahodet kjøpte jeg på Europris for en stund siden og det var betonggrått.
Jeg forsøkte først å spraylakke det, men lakken ble sugd inn.
Så derfor har jeg malt det, i fargen Nude.
 
 
og
 
Tapetveggen krevde 4 strøk med maling.
Da jeg grunnet brukte jeg over 4 timer, den sugde maling på de "pusete" feltene.
 
Vel, dagene framover skal nytes til det fulle.
Neste innlegg blir rommet til Mie.
Tok masse bilder før vi reiste i går tidlig, så følg med :)
 
Ha en fantastisk dag!
Klemmer fra
Hilde Pernille
 

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott nymalt stue!!
    Det gamle skapet ditt er virkelig sjarmerende og passet fint i grått!

    God søndagskveld fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  2. Så fint! :D Dere er så flinke!

    Skapet ble LEKKERT, selv om jeg absolutt elsket det slik det var også. ;)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...