søndag 30. juni 2013

Hengekøyekos!!

 
Har planer om å få brukt denne litt i de neste 2 ukene.
Ikke så veldig mye, men bare bittelitt...
 
 
Jentene har nemlig reist på 2 ukers ferie med mormor & besten sin.
Det var litt rart å sende de av gårde i sta.
Det blir så stusselig i huset uten deres latter, stemmer, krangling, nydelige fjes og vesen (listen er lang) ;p
 
 
Men jeg og Dag skal nok overleve.
Vi har masse prosjekter de neste 2 ukene- blant annet rommet til Mie, litt i stua, ferdigstille kontoret og diverse annet-
så vi får nok tiden til å gå!
Og vi skal jo jobbe også.
 
 
Etter nesten 2 uker borte blir det sykt godt å se jentene igjen neste fredag,
og da begynner vi ferie og- HURRA HURRA!!
 
 
Nydelige peoner jeg har fått av mamma'n min.
 
 
Tror jeg bare setter i gang med prosjekter jeg :)
Jeg skal holde dere oppdatert underveis!
 
Ha en super kveld folkens.
Jeg gleder meg til å få hjem Dag i kveld,
etter mopedtur i Brønnøysund (området) siden onsdag.
 
Snakkes!
Klemmer fra
Hilde Pernille
 
 

2 kommentarer:

  1. Så utrulig nydelige bilder og så fine peoner og jammen såg det herlig ut å ligge oppi der og nyte livet:)
    Ønsker deg ein fin julidag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Herlige bilder!! :D Gleder oss masse til ferie! ;)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...