tirsdag 18. juni 2013

Vunnet lekker stol!!

Heldige meg har vunnet denne fantastiske stolen fra {Meg og Gutta Interiør}.
Lekker sa du?
 
 
Jeg har tittet litt i nettbutikken og ser at jeg skal jo hvert fall legge inn
en ordre om ikke lenge, på blant annet oppvaskmiddel og håndsåpe fra Bloomingville.

 
Ved at jeg liker facebook siden deres, var jeg med i trekningen av stolen
og jammen ble jeg trukket ut som den heldige:)

 
De trekker en heldig vinner av valgfri lampe blant likerne sine når de når 350.
Jeg bare nevner det...

 
Stolen kjørte de ut til meg helt uten kostnad. Snakk om service!!
Tusen tusen takk Siv for den lekre stolen :)


Bildene ble litt mørke...
Men det er ikke siste gangen denne stolen er med på bloggen,
så jeg satser på lysere bilder neste gang.


Jeg har endelig kjøpt meg noe som jeg lenge har hatt lyst på.
Det er en bare en liten sak, men gud såååååååå tøff den er.
Og jeg har på en måte laget den selv ;)
Kommer i neste innlegg!

Fin fin kveld ønskes dere.
Klemmer fra
Hilde Pernille


2 kommentarer:

  1. Sååå heldig du er!! de stolene er såå kule :D

    Ha en fin Onsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. Jeg har aldri vært noe fan av de stolene, men din HELDIGGRIS! :D

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...