søndag 9. juni 2013

Pukka-wall & Villajoyosa!


Jeg har virkelig falt for den fantastisk gode Pukka teen.
Før drakk jeg kun Earl Grey, men etter at jeg prøvde Pukka så drikker jeg
ikke så mye Earl Grey lenger for å si det sånn! 
 

Ikke bare er teen god, men eskene er så fine!
Veldig synd å kaste dem, så derfor lager jeg en Pukka-wall på kjøkkenet.
Denne veggen er ikke ferdig enda, så det kommer mer herfra...

 
Mayliss på jobben og jeg er ofte innom Sverdrup Gave & Interiør,
som jeg har nevnt før ligger i etasjen under oss, for å kjøpe Pukka.
Vi kjøper hver vår, og tar halvparten av hver.
Mayliss er så snill og gir meg eskene :)
 
På fredag kveld kom jeg hjem fra Villajoyosa,
en liten Spansk by mellom Alicante og Benidorm.
Oppholdet var helt fantastisk og det var litt synd å reise hjem,
men veldig godt å komme hjem til Dag og jentene.
{HER} er hotellet vi bodde på, helt nede ved strandpromenaden og flott utsikt. 
 
Jeg skal helt klart tilbake hit, anbefales på det varmeste!
 
Ha en fin søndag kveld folkens.
 
Klemmer fra
Hilde Pernille

1 kommentar:

  1. Så koselig blogg du har. Lagt meg til som følger. Tenker at jeg også må kjøpe Hello Kitty flasker her, var en smart idè for bursdag.

    Ha en fin kveld.
    -Tonje Merethe

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...