søndag 6. mai 2012

Påvirket av trender?

På ett eller annet tidspunkt tror jeg vi blir påvirket av trender og reklame.
Kanskje ikke alle, men JEG blir hvertfall det!!
Men som regel kan det ta litt tid før jeg henger meg på, 
og gjerne når trenden er på vei over... ;p
Jeg har aldri vært spesiellt begeistret for blomstermotiver, selv om det til stadighet dukker
opp i reklameblader, interiørblader og i butikkene.
Men nå har jeg kastet inn håndkle og gitt meg hen....
Som nevn tidligere bestilte jeg metervare på Ellos, og har sittet noen kvelder å sydd
nye putetrekk til pynteputene i sofaen. Jeg er meget fornøyd,
og det ble straks mer vårlig i stua. Har også byttet gardiner og teppe.
Det er ikke så mye som skal til før det blir et helt annet utrykk.
 Sånn så det ut i vinter!

Speil og Budda-bilde er kjøpt på A-møbler. Sofa, bord og teppe er fra LIVING. Den lille sorte krakken er fra Bohus.
Kjøpte de vakreste rosene på Floriss her om dagen, måtte kjøpe de sjæl...!
Vasen de står i er fra Menu.
Dette er et merke jeg er veldig glad i. Her kan du se flere produkter fra Menu om du vil.
Nå er det vår inne, så la våren komme for fullt ute, og bli værende :)
Blir du påvirket av trender og reklame?

Strålende søndag ønskes dere, i dag er det soooool!

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...