mandag 7. mai 2012

Nytt møter gammelt...

... er tittelen på utfordringen hos NIB. Denne har jeg lyst til å være med på, 
så her er mitt bidrag!


Gammelt:
De små glassene (to forskjellige størrelser) har jeg arvet via svigermor.
De har tilhørt en gammel tante av henne, som fikk de på bryllupsdagen i 1949.
Kaffeservicet har jeg arvet etter min farmor.
Tekannen har jeg fått i bursdagsgave av svigermor, etter å ha ønsket meg en sånn lenge.

Nytt:
Brett fra Lene Bjerre kjøpt på Steen og Strøm for ikke veldig lenge siden, love it!
Vinglass i serien "Blåklokke". Jeg begynte å spare på disse da jeg gikk på ungdomsskolen.
De kategoriseres som nye, for det er jo ikke såååå lenge siden ;p
"Sølv"hjerte og roser.

Nytt og gammelt i god harmoni!
Her kan du se flere bidrag!

Ha en fin fin kveld :)

Klem fra

2 kommentarer:

  1. Nydelig! Har en slik kanne i familien vi også!
    Et flott hjem du har! Lagt meg til som følger hos deg!

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...