onsdag 2. mai 2012

Mine kremmerhus-favoritter...

Kremmerhuset er en butikk jeg stadig er innom, og finner alltid noe der som blir med hjem.
De har utrolig masse fint, variert stil og alt til en grei pris!
Og nå har de også nettbutikk, jippi!!!


Kremmerhusbloggen vil se våre favoritter, og her er noen av mine:


Alt på bildene er fra Kremmerhuset.

Mens jeg satte fram tingene på gulvet- klart til fotografering,
kom det en liten snuppe som prøvde å sabotere så godt hun kunne med
flaskekost (?!?) og det lureste smilet...

Vil du vise fram dine favoritter eller se andre sine,
kan du gjøre det her.

God kveld til dere alle!

Klem fra



2 kommentarer:

  1. Herlig herlig!
    De fatene har jeg ikke sett, likte godt det med kinadamen på;)
    Jeg kjøpte Ugleputen i vinter og elsker den!

    Ha en finfin kveld, nyyyyyyt!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Fatene likte jeg også! Kremmerhuset har mye fint, og ser du også har funnet deg mye fint der:) Jeg har også ugleputa, love it ;-)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...