tirsdag 1. mai 2012

Er sommeren kommet...?

Det er lov å håpe, for denne dagen har vært helt fantastisk.
Strålende sol, vindstille og varmt. Helt herlig!!
I følge yr, så skal det være fint også i morgen, men fra torsdag blir det overskyet,
regn og kaldt. Så vi får nyte finværet mens det er her :) Det har vi gjort i dag!
Vært ute hele dagen, hatt besøkt, spist lunsj ute og rett og slett bare kost oss!

Jeg har knipset noen bilder av de få trær og planter vi har i hagen (foreløpig).
Og det skjer ting, det spirer og gror...


Dette er Syrin, som har vært her siden farmor bodde her. 
En fantastisk busk, som jeg gleder meg til springer ut i blomst. Lukter himmelsk :)
Også så fin farge og da gitt!!


Denne rosebusken har også hatt et langt liv her på tomta.
Nydelig farge og lukter godt!


Denne Rhododendron ble kjøpt for 2 år siden.
Ha ha, spurte Dag om denne er rosa eller lilla, men ingen av oss husker.
(Er det mulig?) 
Får oss en overraskelse når den blomstrer da ;p

Til slutt vil jeg vise de nusselige skoene Mie Sofie fikk av mormor og besten på lørdag.
Viktig med gode sko!

Ønsker dere en fortsatt fin 1. Mai.
Nyyyyyt solen!

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...