lørdag 25. februar 2012

Stig på inn i stua...


Egentlig hadde jeg tenkt å vise fram hvordan huset så ut før vi startet med renoveringen, men det tar vi en annen dag.

Jeg har nemlig knipset villt med bilder av stua i kveld, så da starter rundturen
i huset, og først ut er da stuen. God fornøyelse, om jeg kan si det :)




Før vi pusset opp var veggene i stuen dekket av plater med en nokså gyselig rosafarge. I taket var det panel og deler av gulvet var dekket av et belegg som omtrent var umulig å få av.




Og bak alt dette skjulte det seg jo noen riktig så fine skatter; nemlig tømmervegger, ekte tregulv og bjelker i taket. Taket er hvitt, vegger malt i S 0502 Y. Gulvet er slipt, beiset i Aubergine og lakket.





I morgen kommer det flere detaljebilder av stua,
så jeg sier bare to be continued...
Nå må jeg følge med på resten av "Hver gang vi møtes".

Ha en riktig så fin lørdagskveld!

Klem fra Hilde P.


4 kommentarer:

  1. Jasså, du har ommøblert igjen! :))) Fineste stua ♥

    Og vet du, du har masse å bidra med på OppussingsOnsdag! :D Hurra! :D

    SvarSlett
  2. Neimen, hvorfor det da??? Jeg har fulgt de instillingene til punkt og prikke, makan!! Og ja, har ommøblert igjen vettu. Har jo vært hjemme ett år, og da kan mye gjøres, he he... :)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...