onsdag 22. mars 2017

VELKOMMEN INN TIL OSS...

Gangen er jo det første man kommer inn i,
men jeg tror aldri jeg har blogget om den (eller?)
I alle fall ikke så mye, så her kommer det noen bilder!



Lampen har vi hatt en stund på soverommet, det er to av dem (den andre står i stua).
Men de tok opp hele nattbordet så da var det greit at de fikk en annen plass.
De har fått en makeover for opprinnelig var de i rødt glass og hvit lampeskjerm.
Jeg har altså sprayet de gull og laget ny skjerm. Veldig fornøyd med dem altså!









Kommoden er arvegods fra moren til Dag, som jeg har malt.
Den rommer alt fra undertøy, til uteklær og sko.
Veldig god å ha!
På motsatt side står en ganske diger skyvedørsgarderobe med speil dører (ikke det mest smarteste valget med tanke på barn som puster på speilet og lager hjerter og kliner med møkkete fingre. Men veldig kjekk å ha til så mye annet).


Ja ja, så er det snart helg igjen...
Vi skal ha garasjesalg i slutten av april, så i dag har jeg vært nede i kjelleren og startet med å finne fram saker og ting som skal selges. Dagene og ukene bare flyr, så det er greit å starte litt i god tid. Det er tross alt en del som skal finnes fram.

Denne helgen skal vi sove på hotell i Sandefjord. Twinkling Star, cheerleading laget til Amalie skal nemlig ha oppvisning på NM som arrangeres i Tønsberg.
Jeg er veldig glad for at vi har bestilt hotellrom, for vi skal møte i hallen i Tønsberg kl. 9 på søndag morgen. Det er tidlig nok selv om vi skal bo såpass nærme. Jeg gleder meg veldig til å se de!

Ha en fin kveld da dere!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...