torsdag 30. mars 2017

OMMØBLERT.... (igjen)

Ja ja, så går det mot lysere tider og da klør det etter forandring...
Det er sånn jeg er skrudd sammen!
Denne ommøbleringen krevde ikke så mye, bare flytte litt på noen møbler.
Alt på veggene kunne fortsette å henge der de hang.
Eneste vi ikke har fått gjort enda er å flyte ett par taklamper.
Spisestuen er sånn den skal være, mangler bare et teppe som jeg har bestilt.

Spisestua har stått her før.
Vi fant ut at det er maaaange år siden
så da er det vel jammen meg på tide at den kommer tilbake hit!
Jeg husker at grunnen til at vi flyttet den ut i stua var fordi jeg synes det var så trangt å ha den her. Men det er jo ikke trangt i det hele tatt *flire*
Mener at vi hadde en skjenk her inne også, så det er vel det som gjorde det.
Dessuten var både bordet og gulvet ganske mørk brunt,
det har også en del å si på følelsen av hvor trangt og lite det er.
Nok om det, som sagt har jeg bestilt et teppe som liksom skal binde alt sammen.
Det blir bra!


Jeg har tatt disse bildene med mobilen min. Ville se om det ble bedre enn med kamera mitt. Det begynner å bli noen år og jeg tror det er slitent!




Lamellene kan vi trekke for helt når vi skal sitte her og spise.


Eneste jeg har flyttet om på veggene her er sinkskapet som hang ved siden av vinduet.
Det har i grunn vært litt malplassert her synes jeg, det var litt for stort.
Det skal vi ta med til hytta og på veggen her har det heller kommet opp skrytebilder fra Aftenposten Bolig reportasjen.


Jeg er superhappy!!
Og det var ikke noe problem å få med Dag på laget, for han har ment lenge at spisestua skal stå her. Da slapp jeg og argumentere stort for det *flire*


I morgen drar jeg og Dag opp på hytta alene og gjør ferdig prosjekt yttergang.
Jeg skal male, male og beise mens Dag skal snekre.
Jeg skal også fikse litt på soverommet til jentene, sånn at det blir litt mer farger der inne. Bilder skal henges opp både på jentene sitt rom og på vårt soverom.
Håper at vi blir helt ferdig med alt så jeg kan vise dere til uka.

Ha en strålende helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...