torsdag 23. mars 2017

STUA I MARS

 Da jula ble ryddet bort hang jeg opp "nye" gardiner
som har hatt en ganske lang pause i skapet.
Ville ha det litt mørkt og koselig inne, men nå som det er lysere både om morgen og kvelden, kjenner jeg at det klør litt etter å få det litt lysere inne og.
Så de gardinene ryker nok snart igjen.
Kjenner at jeg faktisk har lyst på blått eller grønt.
Da kommer Amalie til å svime av... Synes jeg hører henne "Mamma, har du valgt farger???"

 
For de som er oppmerksomme,
ser dere kanskje at jeg har noen nye bilder på veggen og gjort om "konstruksjonen" litt.
Den nye bildeveggen skal få litt mer oppmerksomhet i et senere innlegg.



Jeg har jo dristet meg til et innslag av blått allerede i stua,
så det er i grunn bare å kjøre på med mer...
Putene (fra KID) kjøpte jeg til meg selv i julegave (fra jentene).


Ved siden av retrohylla hang gjøkuret, men har nå hengt opp bilder i stedet.



Gjøkuret kom bedre til rette på den mørke murveggen over peisen.
Blomstene på bordet kjøpte jeg til Mie sin bursdagsfeiring og de står faktisk like fint enda, 2 uker senere.

  

På skjenken under Buddha bilde står et sjakkbrett som Dag kjøpte for mange år siden i utlandet. Brettet er i marmor og brikkene i stein. To av brikkene mangler dessverre hodet, men det er så fint så jeg må nesten ha det framme. Jeg regner med han måtte betale litt overvekt på flyturen hjem. Brettet veier jo ett tonn!!

Jeg har tatt helg fra jobben, men har som alltid vaske- og handledag hjemme i morgen.

En strålende kveld ønsker jeg dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...