fredag 8. januar 2016

SPISESTUA I JANUAR!

Ja ja, da er jula ryddet bort!
Gjorde det 13. dag jul som var på tirsdag...
Rart og tomt ble det med en gang, men det var faktisk veldig godt og.
Bedre enn jeg trodde!





Olaf ville være med på bilde han og, fine pusen!



Til jul fikk jeg 2 stk. gavekort på Kremmerhuset, et fra "svigerfar" og Mona,
og et fra Marion & Svein.
Jeg og mamma var en tur på Strømmen Storsenter etter jobb i går,
og det var ikke noe problem å finne seg noe for gavekortene.
Vasen på bildene er en av tingene jeg kjøpte.
Lykten til venstre er også ny, kjøpt på Home & Cottage.





Buddha'n kjøpte jeg da vi var i Barcelona i oktober.

Første arbeidsuke etter ferien er unnagjort.
Det var godt å komme i gang, men jammen er det godt med helg og.
Ha en fin en folkens!!




1 kommentar:

  1. deiligt å få jula ut ja
    gavekoer er aldri feil
    så fine ting du fant
    klem Eli:)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...