fredag 1. januar 2016

N Y T T Å R S B O R D E T. . .

2015.
Vi var 19 stykker til bords i går, 10 voksne og 9 barn.
Det var en utrolig hyggelig kveld,
men den går så altfor fort hvert fall når man er vertskap.
Under kommer et ras av bilder for de som har lyst til å se.


Var så heldig å få låne 8 finfine stoler av mamma og pappa.


Dekketallerkene er også mamma sine!









Bordkort og en liten hilsen inn i det nye året!




Bordet til ungene dekket jeg på kjøkkenet
(bortsett fra de to minste guttene som satt med oss).
Jeg fikk bare tatt et bile (over)...
Skulle bare rydde litt på kjøkkenbenken før jeg tok resten og så gikk det i glemmeboka...


Dag sto for maten!
Og menyen var kalkunrullestek med stuffing (som jeg lagde), grønnsaker, ovnsstekte potetbåter og hjemmelaget fløtesaus.
Det var helt himmelsk og jeg gleder meg til å spise rester etterpå.



Til dessert var det hjemmelaget karamellpudding
(som jeg lagde for første gang) med krem til.
Gele og vaniljesaus var det og.
Utpå kvelden var det pavlova, men den har jeg da ikke tatt bilde av- makan...


Serviset som maten ligger i, begynte jeg å spare på da jeg gikk på ungdomsskolen.
Er veldig glad i det, men har ikke nok tallerkener til alle som var her i går så da brukte jeg andre.


Bilde med kveldsstemning.
Vi hadde en fantastisk kveld.
Huset er snart sånn det var før jeg dekket bordet.
Vi skal snart bort til mamma og pappa med stoler og det andre vi har lånt.

Godt nytt år folkens!!
Håper dere hadde en fin kveld i går?
Måtte 2016 bli akkurat slik du ønsker.















2 kommentarer:

  1. Tusen takk for et veldig koselig selskap og god mat. Perfekt avslutning på året!
    Katrine

    SvarSlett
  2. helt herlige bilder
    elsker den svane veggen din<3
    ønsker deg et godt nytt år
    klem Eli:)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...