søndag 24. januar 2016

S O F A K R O K E N !

For noen dager siden så det sånn ut i sofakroken.
I skrivende stund har jeg ommøblert litt.
Så i forhold til dette bilde er det nå andre gardiner, annet teppe og bord her.
Men det skal jeg vise seinere...












Det er litt vanskelig å ta bilder av denne kroken pga. lyset fra vinduene.
Jeg er ikke noe god fotograf og kan ikke kamera godt nok,
så det har en tendens til å bli for mørkt.
Men nå ble det veldig lyst/hvitt i vinduene.
Ja ja, skulle nok tatt et fotokurs...

Det er søndag, formen er bra igjen og vi har ikke hatt noen spesielle planer.
Det er digg!!
Vi har inntatt lunsjen ute, tilberedt på bålpannen
og til middag lagde jeg hjemmelaget lapskaus.

Det har vært en fin helg og nå er vi klare for en ny uke!














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...