søndag 27. desember 2015

JULAFTEN...

...feirer vi som alltid hos mamma og pappa.
Jeg og jentene drar dit på formiddagen, sånn at vi rekker "Tre nøtter til Askepott", "Reisen til julestjernen" og tegnefilmer.
Dag kommer når han har laget ferdig surkålen.
Hanne, Tommy og Mini er der også.
Da er det jul!
Vi tilbringer hele dagen der, og klokken 13 er det tid for nissegrøt.
I fjor og i år kom Maja og Katrine og spiste grøt med oss, veldig koselig.
I år fikk Amalie mandelen, det var stor stas.
Her kommer bilder fra bordet som mamma har dekket, litt av jentene og selveste julenissen.






Ene delen av vertskapet, fine mamma'n min!


Fineste jentene mine med fineste tanten.
Jentene har valgt ut julekjoler selv, kjempefine begge to!


Julaften var veldig laaaaaang for jentene.
Tror de spurte hvert 5 minutt hele dagen om det var lenge til vi skulle åpne opp gavene.
Husker det selv, hvordan det var på julaften da vi var små-
ren tortur med all ventingen...


Lille Mie-Fie med vannkopper, men i strålende form.


Endelig var middagen unnagjort og gaveåpning i gang.
Det tok på for lille Mini- tantebarnet mitt...


Og utpå kvelden kom selveste julenissen med mer gaver.


Jeg og jentene ligger alltid over.
Dag går hjem på kvelden og kommer tilbake til frokost 1.juledag.
Her er nydelig frokost inntatt og vi var i gang med bygging av lego,
som jeg for øvrig gjorde resten av dagen.
Jentene fikk hvert sitt hotell i Lego Friends,
Amalie fikk ranch og Mie fikk popstjernebuss.
Ett hotell er enda ikke bygget opp, phu...
En fantastisk julaften er over og romjulen er godt i gang.
I går var vi i juleselskap hos farmoren til Dag, i dag har vi vært på kino og sett Flåklypa, og i morgen får vi middagsgjester.

Nyt romjulen folkens!!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...