onsdag 2. desember 2015

ADVENTSKALENDER!

Årets julekalender var faktisk i boks tidlig i november!
*klapp på skuldra*



Det er like spennende for meg som for jentene,
for jeg husker ikke alt jeg har pakket inn *flire*



Jeg pyntet juletreet i går jeg...(!!!)
Greide ikke å vente lenger!
Pluss at jeg hadde jentekveld og da hadde jeg liksom
en unnskyldning for å gjøre det følte jeg.
Pyntet treet til ære for de lissom...
Hadde god hjelp av jentene til pynting og de var helt enig at det var en veldig god idé.
Treet i år er i plast, så da gjør det ikke noe å være tidlig ute.

Ha en fin desemberkveld folkens!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...