mandag 21. desember 2015

J U L E T R E E T!

Juletreet i år ble pyntet 1. desember faktisk....
Så tidlig har jeg aldri pyntet det før, men i år greide jeg ikke vente lenger...
Jeg elsker desember og førjulstiden, og vil at den skal bli så koselig som mulig.


Det er ikke mye som minner om jul ute akkurat, så da får man lage jul inne...



Jeg pleier å kjøpe meg en ny julekule hvert år.
I år er to nye, kjøpt en selv og fått en av mamma.


Treet i år er som nevnt tidligere i plast.
Kjøpt på Bohus og synes det ser veldig ekte ut.
Helt fantastisk å slippe alle barnålene overalt!


Og til slutt et bilde med kveldsstemning...


Neste innlegg blir av hele stua.

Jeg har vært hjemme med Mie-Fie i dag som har fått vannkopper.
Startet i går, nøyaktig 14 dager etter at Amalie fikk det.
Godt med alt som er unnagjort, men litt kjipt så tett opp til jul.
Hun har vært i fin form i dag, så håper det fortsetter sånn.

Ha en trivelig kveld dere!
Nå nærmer den store dagen seg med stormskritt.


1 kommentar:

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...