fredag 18. desember 2015

J U L E G A V E N E . . .

...er ferdig pakket inn,
hjemmelagde merkelapper satt på og pyntet med en liten kvast furu!



Fonten jeg har brukt heter Jenna Sue.
L O V E  I T !
Eneste som er dumt er at den ikke har æ,ø og å...


Olaf har vært veldig raus med gaver i år, stått på fælt han!
Han har hvisket meg i øret hva jeg skulle skrive på gavene til alle og en hver,
for litt hjelp med innpakking måtte han få, fine pusen vår.


I kveld skal jeg ut å spise middag med fine jenter i Lillestrøm.
Gleder meg!!

Nå skal jeg svinge vaskekosten sånn at det er gjort til helgen.
Ha en fin fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...