søndag 17. juni 2012

Varer fra Kremmerhuset...

...ble hentet på posten i dag. Varene er bestilt via {nettbutikken} til Kremmerhuset.
 Jeg greide å begrense meg til disse fire tingene,
selv om jeg gjerne skulle ha shoppet mer. 
Jeg har sagt det før, og sier det igjen; de har masse fint! :) 
Digger denne plakaten.
Skal bare få kjøpt meg en svart kul ramme,
så skal den opp på veggen!!
Fiiiine blomsterpotter, og veggkurv :)
Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha dette ute eller inne.
Veggkurven kan jo henge på kjøkkenent med f.eks. tomater i, eller frukt,
egg eller hva som helst...
Hmmm, må teste litt, og viser dere bilder når alt har kommet på sin plass.

Vi har kommet hjem fra Sunne i dag, hatt en koselig helg der sammen med et vennepar. Været har vært veeeeldig vekslende, men vi har kost oss fordet!

Ønsker dere alle en fin fin søndagskveld, min skal tilbringes på sofaen med film!!

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...