onsdag 13. juni 2012

Hylla på kjøkkenet...

...har fått en liten ommøblering!


Jeg tok ut det gamle kaffeservicet og satte det i sinkskapet.
Da ble det jo fryktelig tomt i hylla. En liten unnskyldning til
å gjøre om litt. Flyttet om litt på benken i samme slengen ;p
Den gamle lilla lampeskjermen er etter farmor, den er så fin!


Fine, gamle kjøkkenvekta som jeg har tigget meg til av
mamma for en stund siden ;)
Veldig mange som har en sånn har jeg sett!
Det grønne/ blå fruktservice har jeg også fått av svigermor.
Litt usikker på hvor det kommer fra?


Hylla har jeg kjøpt på LIVING,
har bare byttet knotter på skuffene.
Reinsdyrhåndkle er fra Zanz, og boksen kan brukes til så mangt (fra Kremmerhuset). Nevnte jeg at jeg har dilla på bokser? ;p


Beklager litt uklart bilde!
Norgesglass til oppbevaring av telys og sugerør,
og andre bokser til pasta ris og andre tørrvarer.

I morgentidlig reiser vi til Kragerø med jobben på sommerfest.
HURRA, jeg gleder meg:)
Tilbake på fredag ettermiddag, og da bærer det rett til Sunne med gode venner.
Blir noen fiiiiine dager framover.

Ønsker dere en fin ettermiddag og god helg, blogges :)

Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...