mandag 11. juni 2012

Jeg er en heldig vinner...

...av gavedryss nummer 10 hos {Bengtgarden}.
Hurra hurra, jeg er så glad! To flotte Mugtail kopper fra{Zanz}kommer min vei,
de er sååååå fine! Tusen takk :)

I mellomtiden kan jeg vise fram dette gamle servise som jeg har
 arvet gjennom svigermor.
Det har tilhørt en tante av henne, som fikk det i bryllupsgave
for mange mange år siden. Jeg synes det er utrolig nydelig,
og bruker det mye :)
Det har fått plass i sinkskapet som henger i spisestua!
(Hadde en liten omgjøring i det i sta. Det ble "tomt" i hylla på kjøkkenet,
så da får jeg fikse litt der i morgen da ;p)
Skapet har jeg kjøpt hos {Sofies Villa}.
Falt pladask da jeg så det!
Mie er ikke helt i form om dagen og vi sliter litt med å legge henne.
Kl. 20.00 gikk jeg opp, og la meg i sengen vår sammen med henne.
 Og der sovnet vi begge to gitt!! Det var ikke helt etter min plan...
Ble vekket av Dag 21.45, oooops.
Ja ja, jeg trengte det vel da ;p
Ble et seint innlegg i dag da...
Ønsker dere alle en fin kveld!

Også må jeg samtidig takke for alle de fine tilbakemeldingene jeg får på bloggen min.  
Kommentarer her, på facebook og ansikt til ansikt settes så utrolig stor pris på, veldig moro :)

Stooooor kos fra


3 kommentarer:

  1. Hei i natten!:)

    SÅ lekkert skap altså, det var råklult!
    Å nydelig service inni, stilig med det romantiske servicet til det røffe skapet :)

    Takk for koselige ord ang Lavkarboinnlegget - Ja alle må finne sin vei når det kommer til slanking og livsstilsendring, ikke alle lavkarbo er passe for heller.. Bra du har funnet din vei!!

    God Tirsdag til deg og dine -
    Klem Jatte★

    SvarSlett
  2. Åå, så nydelig,nå fikk jeg lyst på varm sjokolade med krem. Får meg til å tenke på barndommen :) Skapet var kjempetøft,stilig med det sarte mot det grove. Me like. Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  3. Nydelig service, og passet så godt i sinkskapeet.. Ble litit kontrastfylt med røff sink og finslig porselen, liiker kontraster i interiøret. Da blir det litt spennende.

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...