torsdag 21. juni 2012

Shopping med "shærsten"...

I dag har jeg og Dag har vært på shopping på Jessheim, uten kidsa.
Det vi var på jakt etter, er vi fremdeles på jakt etter ;p
Men fant jo noe alikevel :)
Blandt annet nye sitteputer til krakken ved inngangsdøren.


De forrige sitteputene vi hadde her var noen år gamle og har vært ute i all slags vær (riktignok under tak), men de så også ut deretter. Blasse, slitne og hullete!
Krakken har Dag laget, med sibirsk lerk på toppen.


Sitteputene er fra Princess og putene til ryggen er fra Jysk.
De er prikkete på baksiden, så her kan man mikse og trikse med utseendet ;p


På denne siden av huset har vi herlig morgensol!


Vi var innom Clas Ohlson, og denne fine søte Sang-radioen ropte på meg!!
Jeg har sett at det er flere bloggere som har den, og har ønsket meg den lenge selv.
Så den måtte bare bli med meg hjem :)


Vel vel, håper på mange koselige morgener her gjennom sommeren.
 En kopp med te i morgensolen, radio og et blad eller en god bok.
 Det er jo lov å drømme :)

Nå skal jeg pakke litt, for vi skal feire Midtsommer i Sunne med familie og gode venner. Ha en strålende St.Hans-helg alle sammen, vi krysser fingre for fint vær!

Klem fra
Hilde


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...