fredag 26. juni 2015

S P I S E S T U A !

Har vel i grunn ikke vist sånn ordentlig med bilder av hvordan hverken spisestua eller stua har blitt etter at jeg flyttet om.
Da er det høyst på tide, så her kommer et bilderas- og først ut er spisestua!
 
 
 
 
"Slapper av litt her jeg mamma, mens du tar bilder!
Går fint det?"
 
 
 
 
 
 
"Bare strekker litt på meg, og fortsetter avslappingen jeg mamma...
Bare ta bilder du!"
 
 
 
 
Sånn, da tror jeg at jeg har fått med fra alle mulige vinkler! *flire*
 
I kveld er Mie på overnatting hos Maja og Amalie på overnatting hos tante og onkel Tommy.
Tenker begge to koser seg max, mens jeg koser meg ute på terrassen og drømmer meg bort om hvordan hagen vår skal se ut...
...mens Dag er i garasjen og pusser på båt!
 
Ha en strålende sommerkveld folkens- nydelig nå!
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...