tirsdag 16. juni 2015

CUPCAKES TIL 1 ÅRS DAG

Etter at jeg la ut innlegget om cupcakes til barnedåp,
fikk jeg forespørsel av min gode venninne Yvonne om jeg kunne bake til 1 års dagen til datteren hennes Olivia.
Såååå stas å bli spurt!
 
 
 
 
 
Denne gangen fikk jeg låne stansemaskiner av Anita på jobben,
og da gikk alt mye lettere når jeg skulle lage "lappene" på toppen.
Jeg har stanset ut 3 forskjellige størrelser og festet disse sammen.
Navnet har jeg skrevet i Word med rosa skrift som blir gradvis svakere mot høyre.
Pyntet på toppen med en sommerfugl som også er stanset ut og festet på.
Baksiden er lik sånn at de ser like fine ut fra alle kanter.
 
 
Jeg synes de ble kjempesøte og jeg håper både bursdagsbarnet,
mor og far var fornøyd med resultatet.
 
 
 
 
 
 
Ha en tipp topp kveld folkens!
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...