onsdag 3. juni 2015

BLEIEKAKE

Min gode venninne Line har fått en baby-gutt!!
 
 
Vi hadde planlagt å ha baby shower for henne i dag,
siden terminen egentlig var 17. juni.
Men lille gutt ville ikke vente så lenge, så han kom på mandag.
 
 
Line og baby er hjemme igjen allerede,
så vi møttes i dag som planlagt og fikk hilse på lille nurket.
Og for en nydelig liten prins!
 
 
Bleiekake hører jo mer til baby shower, 
men jeg hadde så veldig lyst til å lage det så da fikk hun det.
 
 
Vi var hos Vanja, søsteren til Line og fikk kaker og kaffe.
Vanja hadde pyntet så fint, men jeg glemte å ta bilder av det.
Får skylde på at jeg var opptatt av prinsen *fnis*
 
 
Takk for en hyggelig kveld jenter.
Gleder meg til å bli kjent med prinsen.
 
 
Fin kveld til dere folkens...
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...