tirsdag 27. august 2013

"Nytt" bord i spisestua!

 Endelig har vi fått nytt bord i spisestua,
et som passer størrelsesmessig til 4 personer og til rommet det står i.
Jeg er så fornøyd altså, hver gang jeg går forbi smiler jeg *smile* 
 
 
Bordet låner vi av broren til Dag på ubestemt tid, da det er etter hans farmor.
Det følger med 3 ileggsplater, så vi kan sitte mange der ved behov.
Vi kunne få med stolene som hører til, trekke de om og male (både stoler og bord).
Men jeg synes det er kult med de stolene jeg har til.
 
 
Skjenken kom mer til sin rett, da den synes bedre.
Slagbenken Hanne har laget til meg har fått ny fin farge...
(samme farge som skapet i stua)
 
 
Det virker så mye større her nå, så deilig altså.
Og veldig trivelig å sitte ved et rundt bord å spise.
 
 
Lykten på bordet kjøpte jeg på Nille for kr. 60,-
Jeg synes den er kjempefin!
Har ikke tent lys i den enda, men tror den lyser veldig fint.
 
 
Jeg elsker bordet, men det krever litt mer plass rundt føler jeg.
Bordet er for øvrig til slags!
Har du lyst på eller kjenner noen som trenger, send meg gjerne en e-post (opsethi@hotmail.no)
Bordet er 1 m x 2 m, og det følger med 2 ekstra plater slik at det kan bli 3 m.
Det er kjøpt på Bohus og vi tenkte vi skulle ha kr. 5000,- for det.
 
Nå skal jeg straks på jentekveld!
 
Kos dere folkens.
Klem fra
Hilde Pernille
 
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Så flott bord du har fått deg. Alltid kjekt med litt fonying i heimen!
    Ha en riktig fin helg! :)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...