lørdag 24. august 2013

Black & White på terrassen!

For en herlig sommerdag og kveld det er i dag!!
Jeg sitter ute å koser meg på terrassen i bare t-skjorte enda, klokken er 22:00 og gradestokken viser 16 grader- helt fantastisk...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg har vært på garasjesalg hos min venninne Marianne i dag,
og fant noen skatter som ble med meg hjem.
Blant annet den brune flasken som står på bordet med erteblomster i.
Ellers har vi bare kost oss i dag- UTE!!
 
Dag er på fest, Mie ligger og sover, Amalie ligger inne på sofaen og jeg sitter ute å nyter.
Jeg hører det er flere steder folk sitter ute og hygger seg.
Måtte vi få fler sånne dager og kvelder framover.
 
Nyt sommerkvelden folkens!
Klem fra
Hilde Pernille

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...