lørdag 3. august 2013

J U L I F E S T i Sunne

I fjor startet vi med julifest i Sunne, med ribbe, poteter og surkål. 
Planen var å ha denne den 24. juli altså et halvt år etter julaften,
men i år ble det et halvt år etter 1.juledag. Uansett- det smakte fortreffelig!!
 
 
I år dekket vi på og ordnet til på plassen til Stine og Stig,
da de har størst platting og en helt fantastisk utsikt over Fryken!
Vi var 8 til bords.
 
 
 Været var helt fantastisk,
og det ble riktig så fint med de nostalgiske stolputene til Stine.
Jeg digger de!!
 
 
Det går kun i papp og plast her på campingen,
og det passet veldig fint at Nille hadde papptallerkener på tilbud før ferien;
20 stk. til kr. 5,- Hamstret en del da...


 Kompis Trond har knipset dette bilde av ribba,
mest for å mobbe meg for at jeg knipser bilder av alt i alle vinkler,
men dette ble jo et blinkskudd. Eller hva Trond? *fnise*
 
 
Festen var veldig fin, og endte opp inne i parken på Fryksdals dansen.
Dagen etter var det på'n igjen og denne gangen med båttur.
Det var en helt herlig helg, 3 dager til ende!
 
Fint å se på disse bildene og mimre tilbake, for nå sprutregner det og tordner her.
I morgen reiser vi hjem *snufs*, sommerferien er over for denne gang!*snufs*
Gleder oss allerede til neste år...
 
Ha en fin lørdagskveld.
Klemmer fra
Hilde Pernille

2 kommentarer:

  1. Nam nam, dette så deilig ut! Ribbe blir aldri feil om det er på julaften eller 7 mnd. senere. Føler det nettopp har vært jul, tiden flyr av gårde. Nesten litt nifst. Ha en fin sommer videre. :)

    SvarSlett
  2. Å guuuuud det så godt ut, gleder meg til jul jeg nå når jeg ser dette :D mmm..

    Ønsker deg en fin ukestart,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...