søndag 14. april 2013

S for Spring & Spisestue!

Har byttet om litt på fargene i spisestua,
og det skal ikke så mye til før det blir et helt annet uttrykk!
Det har jo selvfølgelig blitt rosa og korall her og- LiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikeR.
 
 
Blomstene er fake, men det synes kanskje *ler*
 
 
 
 
 
 
Har pimpet litt på vasen på bordet med papirtape fra Søstrene Grene.
S-en på veggen er også i papirtape.
 
 
 
Har lyst til å male slagbenken som min søster har laget til meg, hvit!
Hva tror dere?
Jeg synes det er altfor mye brunt her når jeg ikke har duk på bordet...
 
 
 
Vi får besøk av Ann Kristin, Jenny og Oda snart.
Skal kose oss inne med lunsj og lek!
Så er det Basar på Framtun Skole.
 
Ønsker dere en fortreffelig søndag.
Klem fra
Hilde Pernille
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Så fine og friske farger:) sakt det før og sier det igjenn du er FLINK!! Jeg sliter med å komma fra duse lilla farger på våren jeg.. psst vi sees på tirsdag? Klem fra stine

    SvarSlett
  2. Yes nå ble jeg følger:):)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder:-)

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  4. For en fantastisk benk, har søsteren din laget den? Den hadde nok blitt fin som hvit også! Jeg slliter med et sofahjørne som er så mørkt. Har et par vegger i mørk aubergine, så det spørs nok om jeg ikke må male litt etterhvert! Vi byttet ut mørke møbler med lyse og det hjalp enormt!

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...