fredag 26. april 2013

Et rimeligere alternativ!

Det finnes så mange fine håndsåper der ute som er veldig dekorative,
men noen av de har litt stive priser for mitt såpebudsjett ;p

 
På Nille fant jeg et rimeligere alternativ.
Denne kostet kr. 39,- (eller 49,- husker ikke helt).
Lukter godt og tar seg godt ut enten på badet eller kjøkkenet.
Min står på kjøkkenbenken sammen med diverse andre nødvendige ting.
 
 
Oppvasktabletter i glasskrukke- lett tilgjengelig!
 
 
 
Under er såpene jeg lenge har ønsket meg,
men som jeg nå har funnet en godt alternativ til:
 
 
Sånt er viktig ser dere ;)
Ønsker meg fortatt en av disse da, spesielt den brune flasken :)
Det har blitt litt lite blogging i det siste, for jeg sliter med en vond nakke.
Har vært hos kiropraktor og går på betennelsesdempende så håper det snart er over.
Jeg er påmeldt sentrumsløpet i morgen, og håper virkelig jeg får løpt.
 Ha en fin fredagskveld fininger!
 
Klem fra
Hilde Pernille
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...