torsdag 11. april 2013

Litt fra kjøkkenet igjen.

 Det skjer ikke så mye nytt på kjøkkenet mitt,
selv om jeg drømmer om både det ene og det andre ;p
Jeg liker mer om mer lyse farger, 
og ønsker å gjøre noe med fargen på benkeplaten, hylla og veggfargen.
Meeeeen vi får se da.....



HK Living Trefjøl kjøpt i Beitostølen.
Tenkt å ha sånn farge på benkeplaten (og hylla) og hvite veggen-
ser for meg det ville blitt LEKKERT altså!
Det lille skjærebrettet er fra Søstrene Grene, og det bakerste brettet er fra Kremmerhuset.


 
Liten sort og hvit skål fra Kremmerhuset.



 
Snart helg igjen, du verden som tiden flyr.
Ha en fin fin kveld alle sammen.
 
Klemmer fra
Hilde Pernille 
 

2 kommentarer:

  1. Koselige bilder med mye fint stæsj!!

    Jorunn

    SvarSlett
  2. Masse fine detaljer på kjøkkenet ditt :D


    Ha en fin helg,
    ♥Klem Klem♥

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...